semesterveckan bokad!

sedan sist har det hant en hel del. fler playdats har paserat, 6-arskalass vid poolen, nytt folk har man traffat pa och manga skrik, skratt och tarar har fallit!

jag har bade haft playdates med chrissi och kaile, vi har besokt  biblioteket och kyrkan for olika aktiviteter, nagra besok pa sweet frog har jag ocksa hunnit med. men den storsta nyheten ar att jag har antligen planerat min semestervecka! :) men mer om det senare, en sak i taget.



forra fredagen tog jag det bara lugnt med kaile vi kollade pa en film och planerade semestern!
lordagen hade jag och kaile planerat att aka till virginia beach over dagen men vi var tvugna att boka om det eftersom jag skulle jobba TRE timmar! sa vi gick ute pa en nattklubb har i richmond istallet cansu foljde ocksa med, det blev en lyckad kvall.
pa sondagen akte jag och kaile till kings dominion en nojespark ca 45min fran har. det var riktigt kul! men jaavligt varmt, sakert 40 grader! och som de flesta kanske redan vet och sett sa gjorde vi nagot som kallas skyflying, riktigt kul, men laskigt! skrek som en gris! haha man hissas upp 152 feet upp i luften och sen raknar dom ner till man ska dra i ett snore som slapper ner en i en stor jattegunga, fast man ligger pa mage! sjukt kul! dock svart att forklara. ett vidioklipp finns pa min facebook! KOLLA IN DET!!! hade en unrebar dag! :) killen som jobbade pa skyflyingen visade sig bo i glen allen precis som jag sa vi bytte nummer, och vi traffade honom och hans kompisar i tisdags faktiskt, fina pojkar! haha

igar var jag ocksa ute pa samma klubb som sist, tiki bob's, denna gangen bara jag och kaile, det var kul, men inte lika kul som forra helgen..

idag har jag jobbat nagra timmar, det var ganska enkelt, vi gick till poolen (forvanad sjalv eftersom jag inte ar tillaten att ta bada till poolen pa samma gang...) sen gick vi ut for att ata middag och till efterratt blev det sweet frog (mums) sen var det filmdags sen sangen. men innan jag jobbade hade jag ett mote med de andra au pairerna (andra motet jag varit pa, sa egentligen vara pa en varje manad, haha) vi spelade bowling, men det var inte ett dugg kul! inte vann jag heller! haha men men efter det drog jag till poolen med kaile.

nar jag kom hem hade jag och simon en pratstund.... det var val bra, men jobbigt....! snacket borjade handla om jobbet, jag tycker inte att dom har varit riktigt shysta med hur dom lagger upp det... men som jag hade forvantat mig sa hade jag inte sa mycket att saga till om det, men samtalet gick sedan vidare till "familje" prat... det var da det blev mest jobbigt och han sa att vi skulle prata mer om det imorgon men vi far se vad det blir med det.. han har ju sagt sa nagra ganger nu..

men nu till nagot MYCKET roligar! jag har antlige borjat planera min semestervecka i augusti, och det ar bra grejer ocksa!!!! och framfor allt, JAG AR INTE ENSAM! Kaile ska aka med mig, och vi ska pa en road trip till Miami! det vi har planerat sa har langt ar att kailes hostforaldrar har lovat att hyra en bil at oss (eller vi ska hyra en bil under deras namn) vi aker pa fredagen efter vi har slutat vid 6-7 tiden och forhoppningsvis for vi sova over i kailes hostmammas mammas beach house i south corolina ca 7 timmar dit. sova nar nagra timmar for att sedan ga upp tidigt pa lordagen och fortsatta var resa. vi ska bo i kailes hostpappas foraldrar lagenhet, sa vi behover inte betala nagot hotell vilket ar Mycket bra eftersom det finns sa mycket roligare saker att gora an spara pengar! haha. det blir myckat kailes hostforaldrar men det ar bara for att dom ar dom sotaste och snallaste som finns! TACK! lagenheten ligger i west palm beach, ca en timme till miami beach, men eftersom vi har bil ar det inga problem ;d vi har inte planerat sa mycket vad vi ska gora dar nere, mer an att vi formodligen ska till disney world over en dag. nagra forslag pa vad vi ska se i miami?

kvallen vet jag inte vad som kommer att handa, forhoppningsvis sa vi (jag och kaile) traffa Devin och ganget inte filmen utan killen som jobbar pa kings dominion. vi far se vad som hander! :) kul ska vi ha iaf!! haha

perfekt timing! kaile ringde nyss och ar utanfor och jag har inta sa mycket mer att saga mer an puss puss ALSKAR ER!

hors imorgon anders! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0