Miami baby!!

i torsdag skulle jag egentligen folja med familjen till Phiadelphia men dom fragade mig om jag ville stanna hemma och ta hand om hundarna istallet for att folja med till kusinerna. och gissa om jag blev glad! jag hade ingen alls lust att folja med till PA. sa jag stannade hemma med hundarna istallet.

simon och barnen skulle lamna huset pa torsdagen kl 5 men en storm kom in och vi var mitt i den sa den tvingades oss att vanta. jag skulle folja med till kristins kontor sa att vi kunde byta bil, sa det var ganska segt. jag och barnen satt i soffan och kollade pa ovadret ute, och jag kan saga dig att det var en storm jag inte sett pa lange. grannens stuttsmatta flog over staketet och landade pa den andra grannens tomt lutandes mot husgaveln... det blaste, regnade och blixtrade som jag vet inte vad!?! nar det antligen slutade satte vi oss i bilen och pa vagen sag vi flera flera tran som hade fallit ner over staket och vagar. aven elledningar lag overallt, och framfor allt det var OMOJLIGT att komma fram pa vagarna. det som skulle ta 10minuter tog oss 1 timme och fortfarande kunde vi inte komma fram, highwayen var avstangd! sa vi fick traffas pa ett annat stalle..

nar dom antligen var pa vag till PA och jag tillbaka till huset skruvade jag upp volymen lutade mig tillbaka i bilen och bara sjoooong med pa forsta basta laten som kom upp pa radion! det var saaa skont att vara sjalv en hel helg, faktiskt anda tills mandag!!
torsdagen spenderade jag med kaile och de killar som vi traffade i kings dominion. fredagen bjod jag over samma gang till middag det blev kyckling med soltorkade tomater och feta ost och till det past. till efterratt blev det blabarspaj! MUMS! :)
lordagen akte jag och kaile till sjukhuset for att halsa pa kailes hostmammas nya babis! en liten pojke, saaa sot! :) jag och kaile hyrde tva filmer men vi hann bara se en av dom. det vart en sen kvall dagen innan och bada var mycket trotta.
pa sondagen  lyckades jag pa nagot vanster sova 16 timmar!!!!!!! tror aldrig i hela mitt liv att jag ens kunde sova sa lange ;d hehe haha sa efter det var det inte sa mycket kvar utav dagen ;d jag akte jag over till kaile och sag den andra filmen och bara segade ;d
mandagen traffade jag anika en smabbis, har inte sett henne pa lange. och kl 1 kom dom hem igen. och jag var tillbaka till verkligheten!

denna veckan har varit helt sjuuukt jobbig, barna har varit helt otroliga...! jag har varit tvungen att saga till dom allt minst 15 ganger innan dom ens ger mig en vink att dom ens sett mig dar... men dom har iaf haft bibel class varje dag sa jag har varit ledig mellan 9 och 12 men jag har slutat vid 9 pa kvallarna sa jag kande inte ens av dom 3 timmarna jag var ledig.. suck! men det var bara att bita ihop, jag skulle ju anda fa semester veckan efter!!!!!! och det narmar sig nu, for jag aker imorgon!!!!!! det kommer bli helt sjuk kul och valbehovligt, speciellt efter den har veckan!!! ;d

MIAMI HERE WE COME!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Starkt jobbat att sova 16h på en natt...kanske behövdes?



Ha det bäst i Miami :)

2010-08-06 @ 21:14:51
Postat av: Maria

haha ja antagligen sa behovde jag det ;d hehe



miami var grymt kul, berattar allt i nasta inlagg ;)

2010-08-17 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0