College

Jag skulle ha jobbat i helgen narmare sagt i lordags, men pa lordagseftermiddagen sa dom Att doom ville flytta det till sondagkvall istallet. Sa lordagskvallen gjorde jag ingenting eftersom jag inte vista om att jag skulle vara ledig. Sondagen borjade med en langpromenad med Abby, det var mysigt. Vi gick till parken och tranade pa att vara utan koppel och hon ar saaaa duktig!! Nar jag kom hem tog jag en snabb dursch och sen sen satte jag mig framfor datorn och slog pa Skype. Jag hade namligen en skypdate med bade elin och Christine. Det var sa kul att prata med er igen! Efter samtalen segade jag I soffan och sangen och kollade pa nagra filmer... Sen tog jag en andra promenad med Abby och nu hade kl hunnit bli 9 pa kvallen. Efter en kort promenad och med mycket hog uttraknads niva bestamde jag mig for att dra ivag till gymmet, nu var kl kvart i 10. Men som tur var dubbelkollade jag pa deras hemsida om det fortfarande var oppet (det brukar vara oppet 24 timmar om dygndet men det ar antingen lordag eller sondag som det inge ar det) och sa klart var det sondagar som inte ar oppet 24 timmar om dygnet...! Sa jag satte pa en ny film, pratade med jenni, durshade och guck till sangs, jag hade en store dag framfor mig! Mandag, dagen D var kommen. Jag skulle denna dagen borja min fotokurs pa college! Jag var lite smatt nervos och... LIVRADD!! Haha jag hade ju ingen aning om vart jag skull parkera, vart klassrummet var eller vilka som skulle ta kursen tillsammans med mig...! Jag ake I god tid sa aTt jag skulle fa god tid pa mig att fundera ut det, men jag hade inte tillriktigt mycket med tid... Det borjade med att jag inte kunde hitter nagon parkeringsplats. Nar jag val hittade en plats var jag redan forsenad, och da hade jag inte ens borjat leta efter klassrummet. Just nu ville jag bara aka dar ifran, forsenad forta lektionen?!? Aja det var ingenting att gora at det nu... Men inte fasen kunde jag hitta det jakla rummet! Och de 15 peersonerna jag fragade om hjalp kunde inte hjalpa mig heller, fram tills jag fick reda pa att kursen hade bytt rum! TILLSLUT hittade jag ratt rum. Lektionen var helt okej, dock sa var det inte sa mycket action i lararen, det var en alder man som hade foto som en hobby, det fick jag iaf kanslan av... Men men det kommer sakert att bli bra! :) nasta lektioin ar pa onsdag och jag ser mycket fram emot det! Nagot annat jag ser fram emot ar torsdag och fredag da jag ska skypa med Mina alsklingar igen! Puss puss alskar er! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Skönt att du är "hemma" igen och allt gick bra förutom stöld. Kul att ni hade det så roligt. Hoppas fotokursen blir så bra som du tror och att duträffar nya trevliga människor. När börjar du spela fotboll? Här är allt som vanligt regn, regn.....P&K

2010-08-25 @ 17:16:20
Postat av: Anonym

Hej

Skönt att du är "hemma" igen och allt gick bra förutom stöld. Kul att ni hade det så roligt. Hoppas fotokursen blir så bra som du tror och att duträffar nya trevliga människor. När börjar du spela fotboll? Här är allt som vanligt regn, regn.....P&K

2010-08-25 @ 17:16:52
Postat av: Maria

efter tva lektioner kanske man inte kan saga sa mycket men det verkar som om att det KOMMER att bli en rolig kurs, jag kan inte saga att det ar det annu men jag tror och hoppas att det kommer att bli det. jag har hoga forhoppningar! :)



jag vet inte nar eller om jag kommer att borja spela fotboll, jag regresterade mig for ett lag men dom har inte ringt mig tillbaka an sa jag vet inte hur det kommer att bli med det, men jag hoppas! jag hoppas ocksa pa att (kommer att) borjar rida igen nar nick och libby borjar skolan igen sa jag skulle vilja att ni skickar mina ridbyxor tillsammans med mina grusfotbollsskor, skulle vara kanon det! men vi kan prata mer om det nasta gang pa skype ;) Pusspuss love you!

2010-08-26 @ 01:40:01
Postat av: Christine

Kul att prata med dig med Mary <33333

2010-12-08 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0